
Audi R8 V12 TDI
Dieselάρα
Dieselάρα
Η εποχή των υπερ-αυτοκινήτων με κινητήρα πετρελαίου ανατέλλει σιγά σιγά και το εντυπωσιακό Audi R8 V12 TDI είναι ο προπομπός της. Το θέμα είναι αν η Ferrari και οι υπόλοιποι θα πρέπει να ανησυχούν. Ε, ναι λοιπόν, θα πρέπει!
Άφησα τον Thomas Krauter να οδηγήσει πρώτος. Το επώνυμό του προφέρεται «Κρόιτερ» και είναι ένας από τους πολλούς αφανείς ήρωες της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ένας από αυτούς δηλαδή που δημιουργούν τα σύγχρονα μηχανικά αριστουργήματα που όλοι θαυμάζουμε και που δεν λαμβάνουν την αναγνώριση που τους αξίζει. Υπάρχουν εκατοντάδες σαν και αυτόν σε όλες τις εταιρείες και αυτό που οι ίδιοι θεωρούν ως ύψιστο bonus είναι το ότι μπορούν να ασχολούνται καθημερινά με το αντικείμενο που λατρεύουν, απολύτως πεπεισμένοι ότι έχουν την καλύτερη δουλειά στον πλανήτη. Τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται ο οδηγός μου που είναι ο υπεύθυνος εξέλιξης του Audi R8 V12 TDI Le Mans Concept το οποίο βλέπετε σε αυτές τις φωτογραφίες και προβλέπεται -αν και επίσημα δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα- να μπει σύντομα στην παραγωγή και να γίνει το πιο καυτό προϊόν της γερμανικής εταιρείας. Μιας εταιρείας που δεν φείδεται καυτών προϊόντων.
«Πρόκειται για κάτι εντελώς νέο» μου λέει ο Thomas καθώς βολεύεται πίσω από το τιμόνι. Ήμουν σίγουρος ότι έχει ήδη βαρεθεί να κάθεται στο δεξί κάθισμα και να απαντά στις ίδιες και στις ίδιες ερωτήσεις των δημοσιογράφων που έφτασαν μέχρι το Μαϊάμι για να πάνε μια πρώτη βόλτα με το νέο καμάρι της Audi. Έτσι θεώρησα ότι το να οδηγήσει λίγο θα ήταν για αυτόν μια ευχάριστη αλλαγή. Και είχα απόλυτο δίκιο. Υπήρχε βέβαια και ένας άλλος -λιγότερο αλτρουιστικός- λόγος για να ξεκινήσω την επαφή μου από το δεξί κάθισμα. Είχα αποφασίσει ότι θα πρέπει να αξιολογήσω ένα από τα πιο καθοριστικά στοιχεία που μπορεί να κρίνει κανείς σε ένα υπερ-αυτοκίνητο χωρίς κάτι άλλο να μου αποσπά την προσοχή: Τον ήχο του!
Σε αυτή την περίπτωση μάλιστα κινούμαστε σε μάλλον άγνωστα νερά, καθώς το R8 TDI είναι το πρώτο αυτοκίνητο του είδους του, και τα πάντα χρειάζονται μεγαλύτερη προσοχή. Το νέο Audi λοιπόν διαθέτει αρκετά στοιχεία που θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς ως «κανονικά»: Έχει έναν 6λιτρο V12 με περιεχόμενη γωνία 60° τοποθετημένο πίσω από τις πλάτες των καθισμάτων του, ο οποίος με τη βοήθεια 2 υπερσυμπιεστών αποδίδει τους 500 ίππους του και τα 102 Kgm της ροπής του. Τιμές που αν τις συγκρίνει κανείς με αυτές του κανονικού R8 θα σημειώσει +80 ίππους και +58,2 Kgm, ενώ αξίζει να πούμε πως ο συγκεκριμένος κινητήρας βασίζεται στο σύνολο που κέρδισε δύο φορές στο Le Mans, ενώ στο μέλλον θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα του ομίλου με πρώτο και καλύτερο πιθανότατα το Q7.
Άφησα τον Thomas Krauter να οδηγήσει πρώτος. Το επώνυμό του προφέρεται «Κρόιτερ» και είναι ένας από τους πολλούς αφανείς ήρωες της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ένας από αυτούς δηλαδή που δημιουργούν τα σύγχρονα μηχανικά αριστουργήματα που όλοι θαυμάζουμε και που δεν λαμβάνουν την αναγνώριση που τους αξίζει. Υπάρχουν εκατοντάδες σαν και αυτόν σε όλες τις εταιρείες και αυτό που οι ίδιοι θεωρούν ως ύψιστο bonus είναι το ότι μπορούν να ασχολούνται καθημερινά με το αντικείμενο που λατρεύουν, απολύτως πεπεισμένοι ότι έχουν την καλύτερη δουλειά στον πλανήτη. Τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται ο οδηγός μου που είναι ο υπεύθυνος εξέλιξης του Audi R8 V12 TDI Le Mans Concept το οποίο βλέπετε σε αυτές τις φωτογραφίες και προβλέπεται -αν και επίσημα δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα- να μπει σύντομα στην παραγωγή και να γίνει το πιο καυτό προϊόν της γερμανικής εταιρείας. Μιας εταιρείας που δεν φείδεται καυτών προϊόντων.
«Πρόκειται για κάτι εντελώς νέο» μου λέει ο Thomas καθώς βολεύεται πίσω από το τιμόνι. Ήμουν σίγουρος ότι έχει ήδη βαρεθεί να κάθεται στο δεξί κάθισμα και να απαντά στις ίδιες και στις ίδιες ερωτήσεις των δημοσιογράφων που έφτασαν μέχρι το Μαϊάμι για να πάνε μια πρώτη βόλτα με το νέο καμάρι της Audi. Έτσι θεώρησα ότι το να οδηγήσει λίγο θα ήταν για αυτόν μια ευχάριστη αλλαγή. Και είχα απόλυτο δίκιο. Υπήρχε βέβαια και ένας άλλος -λιγότερο αλτρουιστικός- λόγος για να ξεκινήσω την επαφή μου από το δεξί κάθισμα. Είχα αποφασίσει ότι θα πρέπει να αξιολογήσω ένα από τα πιο καθοριστικά στοιχεία που μπορεί να κρίνει κανείς σε ένα υπερ-αυτοκίνητο χωρίς κάτι άλλο να μου αποσπά την προσοχή: Τον ήχο του!
Σε αυτή την περίπτωση μάλιστα κινούμαστε σε μάλλον άγνωστα νερά, καθώς το R8 TDI είναι το πρώτο αυτοκίνητο του είδους του, και τα πάντα χρειάζονται μεγαλύτερη προσοχή. Το νέο Audi λοιπόν διαθέτει αρκετά στοιχεία που θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς ως «κανονικά»: Έχει έναν 6λιτρο V12 με περιεχόμενη γωνία 60° τοποθετημένο πίσω από τις πλάτες των καθισμάτων του, ο οποίος με τη βοήθεια 2 υπερσυμπιεστών αποδίδει τους 500 ίππους του και τα 102 Kgm της ροπής του. Τιμές που αν τις συγκρίνει κανείς με αυτές του κανονικού R8 θα σημειώσει +80 ίππους και +58,2 Kgm, ενώ αξίζει να πούμε πως ο συγκεκριμένος κινητήρας βασίζεται στο σύνολο που κέρδισε δύο φορές στο Le Mans, ενώ στο μέλλον θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα του ομίλου με πρώτο και καλύτερο πιθανότατα το Q7.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου