
Yamaha V-Max 1700: Όγκος και δύναμη...πολύ δύναμη
Πιστή στο κοινό της η Yamaha, παρουσίασε το νέο V-Max για το 2009 το οποίο είναι άξιος αντικαταστάτης του πρόγονού του. Ο κινητήρας παραμένει σε διάταξη V, αλλά με περιεχόμενη γωνία στις 65ο από τις 70ο και τα κυβικά πλέον να έχουν αυξηθεί κατά 40% και από τα 1198cc να είναι πλέον στα 1679cc. Οι διαστάσεις των κυλίνδρων είναι τώρα 96x66 χλστ(αντί 76x66) και η συμπίεση αγγίζει το 11,3:1.
Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό με την ιπποδύναμη να είναι στους 200Hp στις 9000 στροφές και την ροπή να φθάνει τον απίστευτο αριθμό των 17χλστ στις 6500 στροφές. Οι Ιάπωνες μηχανικοί έχουν χρησιμοποιήσει και εδώ ηλεκτρονικά βοηθήματα περίπου ίδια με αυτά του R1. Τοποθέτησαν ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού (YCC-T) και αυλών εισαγωγής (YCC-I). Δίπλα απο το ντεπόζιτο έχουν τοποθετηθεί δύο διπλά Ram Air για την καλύτερη τροφοδοσία του αέρα στο τεράστιο φιλτροκούτι. Η επιτάχυνση του V-Max είναι απόλυτη και έτσι έχει κρατήσει το κύριο χαρακτηριστικό του, ως γνήσιος απόγονος.
Τα αδύναμα σημεία του πρώτου V-Max ήταν πολλά, αφού ήταν μία μοτοσυκλέτα με κακές αναρτήσεις, άσχημο πλαίσιο και ανύρπακτα φρένα. Το νέο πλαίσιο είναι αλουμινένιο τύπου ''διαμάντι'' αφήνοντας τον κινητήρα σε κοινή θέα και κρατώντας χαμηλά το κέντρο βάρους. Το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει στα 1700χλστ από τα 1590χλστ με το ψαλίδι να είναι και αυτό πιο μακρύ.
Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό με την ιπποδύναμη να είναι στους 200Hp στις 9000 στροφές και την ροπή να φθάνει τον απίστευτο αριθμό των 17χλστ στις 6500 στροφές. Οι Ιάπωνες μηχανικοί έχουν χρησιμοποιήσει και εδώ ηλεκτρονικά βοηθήματα περίπου ίδια με αυτά του R1. Τοποθέτησαν ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού (YCC-T) και αυλών εισαγωγής (YCC-I). Δίπλα απο το ντεπόζιτο έχουν τοποθετηθεί δύο διπλά Ram Air για την καλύτερη τροφοδοσία του αέρα στο τεράστιο φιλτροκούτι. Η επιτάχυνση του V-Max είναι απόλυτη και έτσι έχει κρατήσει το κύριο χαρακτηριστικό του, ως γνήσιος απόγονος.
Τα αδύναμα σημεία του πρώτου V-Max ήταν πολλά, αφού ήταν μία μοτοσυκλέτα με κακές αναρτήσεις, άσχημο πλαίσιο και ανύρπακτα φρένα. Το νέο πλαίσιο είναι αλουμινένιο τύπου ''διαμάντι'' αφήνοντας τον κινητήρα σε κοινή θέα και κρατώντας χαμηλά το κέντρο βάρους. Το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει στα 1700χλστ από τα 1590χλστ με το ψαλίδι να είναι και αυτό πιο μακρύ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου